May 21, 2009

20th journey..

rini genap lorh my second day of journey becomes 20th citizen..huahua..time kasih byk2 sgt kat korunk sume yang wish ak..saaayaaanngggg!!!! korunk..org yg dh lme xcontact pn ad yg wish gak..waaa...bangge2..huks...tambahan lagi my frenz yg kt overc pn wish...waaa...syg r ko eman..huks..igt gak ko kat ak..huks..mgkin ni lorh katekn jauh dimata dekat di hati..huks...wiwiwi...

ok...becoming 20 ni...xde rse pape sgt...my habit from i was little still i cant lepaskn..huks...xyah r citer ap nye erk..bwat malu jewr..my frenz yg dekat jiran2 tetangga ni mayb tau kowt...n my familia..huks...misi di rumah still berjalan..dalam proses..huks...n nk kene siapkn itu ini..huks...

btw..satu kengkangan telah ad..huks...i need think very carefully n my desicion will make a big nye mase depan..huks...caiyok2 tajul...thx kepada yg still support me..huks..i cant make the desicion rite now..huks..nk tgu kak nad gak..huks...she like kakak 4 me..huks..haish..btw...di harap kak nad dapat beribadah ngan khusyuk nye di mekah 2..huks...bwat umrah.sonook nye..huks..

hope my journey becoming 20th snang slalu dalam melalui liku2 idop..huks..

p/s: iklan sebentar..spe nk bli baju peers yg comey ni..cepat2..dapatknnye..slagi stok msh ad..huks...fyi bru jewr tmph..kunk dh siap dberithu kelak..tingtong~

2 comments:

SitiLaila said...

sukenya dier ngan alam 20..meriah btul.
huhu~ habit ape tu?

Zatiesiska Abdul Rahman said...

beribadah ngn khyusuk hhuhuhu...
wiwiwi tu ape hahha