April 7, 2011

bekerja vs belajar


yuhu. sudah lama aku tak menjenguk blog ni. makin hari-makin lama tidak menupdatekannya. ceriat banyak berlaku sepanjang 4 bulan yang telah berlalu pada tahun 2011 ini. Kemungkinan ada yang tahu, sekarang ini aku sedang berpraktikal. mungkin kesibukan menyebabkan malas nak menaip blog walaupun banyak cerita nak di kongsi. ye lah kan bayangkan keje siap bawak balik rumah. pastu lak penat bukan main padahal keje duduk ofis je. akan tetapi I HATE BEKERJA! eventhough baru berpraktikal, akan tetapi tidak keseronokannya jelas terasa. masuk pukul 8 pagi balik 5.30.; everyday sama. haish kalau belajar tu ada gak time nak rest ngan bersuka-ria. Btw tinggal lagi seminggu je berpraktikal.hoyeah seronok. dikala cuti jadual dh penuh tersusun dengan aktiviti oleh hal demikian, kalu nak date ngan saya booked dulu..im the very bz person..huks
sedang membaiki fire hose reel kat wad orang mental

walau apapun, praktikal kat hospital ni macam-macam pengalaman yang besh. masuk bilik mayat, wad orang gila (siap bagi limau mandarin), panjat bumbung yang sempit, tengok orang beranak melalui ceaseran (taktau eja), masuk dewan bedah, dan macam-macam lagi.huks

note: memandangkan dah lama tak update..the news aku akan cerita akan aku post selepas post yang ini! =)

No comments: