April 7, 2011

My LOVE

sepanjang 4 bulan ini banyak benda yang hadir. especially all my love things yang aku miliki daripada hasil titik peluh sendiri.
pertama:

i bought a new Mr. Red Dell..huks *like*

kedua:
i also bought Mr.Samsung.. *Huks*

untuk pengetahuan kedua-dua barang ini aku beli semata-mata bagi memudahkan urusan praktikal ku. Memandangkan laptop lama ku di curi (preview post lepas) aku memang ingin membeli yang baru bagi kesengan rutin harianku di pejabat yang nak kene membuat proposal yang tersangat lah belambak and like red colour..*suke*

Camera amat diperlukan memandangkan di rumah tiada camera yang boleh digunakan untuk melakukan kerja-kerja report dan proposal.huks what i like with my camera is dia boleyh amek gambar depan belakang. auto captured ag..*lurv*

Ikrar akujanji:
dengan ini saya tajul afiq tajul arus akan menjaga barang buah hati saya dengan begitu baik sekali *huks*

memo kepada pencuri (yang berkaitan):
saya ada yang baru! dah jangan curik barang orang lagi.. Im still missed my Mr. Black Dell.. hurm

No comments: