December 14, 2009

10.12.2009

yes i know it that the date dah lepas..but seriously finally all the worried and scaredness telah terjawab sudah..result bagi pelajar uitm dh keluar on that day..hmm..mula-mula admin kata keluar jam 10 malam..akan tetap pada jam 6 petang sudah boleh melihat nye..ak apa lagi..dengan ketakutan yang menebal dan keyakinan yang sebesar biji sawi..gaghkan juga untk melihatnya..ea lah selama mana kita taknak melihatnya...result tetap macam itu gak..xkan berubah kalau kita tidak ubahnya pada semester yang akan datang..haish..it take 5 days ak untuk memberitahu parent ku..

akhirnya segala teka-teki telah berjawab..ak nye scholarship bank rakyat tidak kesampaian untuk diriku miliki..makna nya ak nye result xlepas 3 pointer..hanya rayuan untuk menukarnya kepada pinjaman ak boleh lakukan pada tika ini..

ea terkejut juga melihat result sem ni yang tidak baik sekali ak katakan..namun syyukur alhamdulilah..mungkin ia sekadar menjawab dengan usaha aku lakukan sepanjang semester 3..hidop msti teruskan ea..kita enjoy...

segala rasminya akan ku beritahu result ku..bukan nk tayang tapi sebagai peringatan dan pengajaran pada diriku untuk lebih maju dan berubah..cayok-cayok tajul!!!

BEL 499: COMUNICATION AND INTEPERSONAL SKILLS (A-)
EPE 491: ELECTRICAL AND POWER MACHINE (C)..syukur sangat paper ni ak xfail..hapie:))
HSM 227: TENPIN BOWLING 2 (A+) yg ni ak paling bgge..wujud gak A+ dlm trnskrip ak..huks
MAT 485: ADVANCE DIFFRENTIAL EQUATION (B+)..quite sad sbb target A..sem sblm ni
dapat A
MEC 411: MECHANICS OF MATERIALS (C) syukur alhamdulillah xfail this paper..byk soalan
aku tinggal time exam
MEC 421: DYNAMICS AND VIBRATION (E)..seriously hampa ngan keputusan ni..ak target B
paper niey..semua soalan ak jawab dengan yakin xtau mane silap ak...
BGM 401: GERMAN LANGUAGE 1 (B+)..wah terer gak ak nye german..

itu larh segala apa yang ak dapat sem 3 ni..semoga sem depan menjadi iktibar dan ak akan berusaha lebih tekun dan gigih ag...AMIIN!!!

No comments: