December 31, 2009

bubbye 2009..welcome 2010

hepi new ywear..huks...ohh tidak...nk masuk tahun baru n umur akan meningkat..okeyh... huks..lets me post bout da happiness in the few last-last day of 2009..huks..

cam diberitahu dulu..ad family trip to penang with my fatherside family on christmas day..actually this was family day of UMNO cawangan lahat lane ipoh yang mana AJk n ahli nye adalah ramainya dikalanagan my family...tha presiden was my uncle...the wanita umno is my opah..the secretary also was my uncle..n conclusion this cawangan was my family nye r..huks..alo
t of fun n memorable there..3 days n 2 nite..n disambung pula ke jalan-jalan di cameron higland yang mana kali ke-2 ak pergi within this semster break...huks...

picture's full of story...





hurmm...on the last nite we all kat sane ad dinner...huks..mmg besh..ak dapat cabutan bertuah..yeay..n ag satu da most biggest shoes size among my family..huks..dapat anugerah ag..huks

gambar byk ag..kunk uploads ag..huks


No comments: