December 28, 2010

Family Day UMNO Lahat Lane

penyanyi kacak pujaan ramai..Mr Tajul.. my daddy meriah giler :)

"UMNO terus mara untuk rakyat Malaysia"..sikit je aku ingat lagu UMNO ni. untuk entry baru ni bukan nak ajar berpolitik ia sekadar nak story about the wonderful weekend. last week on the 24 until 26 december, ada family day UMNO Cawangan Lahat Lane. Di mana Lahat Lane? suatu kawasan di ipoh. berhampiran medan kit bagi sesiapa yang tidak tahu dan tahu dimana. ops di kesempatan selamat hari natal to all my friend yang sambutnya. Hope santa claus bg hadiah best. (stoking ak kosong je sebab gantung stoking busuk..huks)

Untuk makluman cawangan ini di monopoli oleh all my family members on my father side. Hebat bukan. dan aku secara arsminya telah mendaftar ahli UMNO. hebat tak? Setiap tahun akan ada family day last year kat penang and this year kat PD. dengan bertemakan "keluarga bahagia, ummah sejahtera"tersangat lah menarik n seronok sekali. ada banyak aktiviti di habiskan bersama. of course merapatkan lagi hubungan kekeluargaan bersama. 1st nite we have bacaan yassin and tahlil. on the second day iaitu ada sukan rakyat and barbeque nite. masa-masa lain adalah free time iaitu masa untuk melancong bersama. sama ada nak g jalan kat pantai ke, main go-kart ke , atau mandi di swimming pool dan sudah pasti di PD ada banyak tempat untuk di lawati.

to continue my story, my group iaitu group merah hambu aka Pink atau nama yang lebih menarik kumpulan 'hentam jelah' menang dalam acara sukan rakyat. really happening lah. and i am the leader of the team. wakaka..sungguh hebat. and lagi satu aku juga mendapat no cabutan bertuah. oh god really seronok menjerit bagai nak gila. mana taknye the fisrt no yang keluar. dengan berbekal kn no '99' memang bertuah r no 2. i got 32GB USB yang mane not yet sale in Malaysia whereby my Uncle bought it at Hong Kong masa dia ngan family dia bercuti di sana. on the last day we had lunch with Datuk Ishak he is ketua UMNO cawangan Seremban and also Tan Sri Isa Samad yang mana xdapat datang juz hantar wakil anaknya.

biar gambar menceritakan segalanya:



fisrt night during bacaan Yassin and tahlil

lunch during ceramah misi UMNO di Gaza

the 32GB USB that i won..:))

on the last night g Fun fair dekan pekan PD

Barbeque Dinner Nite..

My team 'hentam jelah'..

Playing one of the game..game keretapi dadu..

another game..

ceria...

mase ambil hadiah cabutan bertuah.. and the lady is my Opah..

last day gambar kenangan bersama Datuk Ishak

nota kaki: dengar citer next year akan di buat kat Lumut.cant wait..

No comments: